Små men irriterande

Vilken torka jag hamnat i.....
Har absolut inget roligt eller tråkigt att skriva om.
Kan inte ens skriva om va jag gjort den senaste veckan för jag har inte gjort så mycke annat än jobbat å varit hemma....boooooring!
Men på tal om jobb. Guuuud va man kan irritera sej på små saker.
Stör mej på kunder som:
- Slänger upp alla varor på bandet hur som helst i en stor hög (vi måste lyfta allt = ont i axlar å rygg)
- När dom säger i förväg va allt kostar ex " de där va två för 30 å de där va 3 för 10" (vi vet!! eller kassan vet)
- När dom står å stirrar på skärmen utan att blinka för att se att alla priser bli rätt
- När dom ställer sej mitt i vägen för allt å alla för att läsa kvittot så att de stämmer
- När dom tar ett gamalt kvitto (kunden som va föres kvitto) å lägger de nånstan, oftast hamnar de på golvet.
- Dom handlar å handlar å inser sen att OJ jag hade visst bara 500kr! (säg de innan då innan jag dragit in varor värt för 2000 kr)
- När dom säger åt mej när jag ska köra kassabandet å inte. (jag vet nog bättre än dom)
- När dom slänger upp ömtåliga varor först å efter kommer tunga varor å så blir dom arg på mej för att JAG krossar deras varor!
De va några små men ack så irriterande saker som händer heeeeela tiden. Finns säker fler men kom inte på dom just nu ;p
Som vi ofta säger vi har nog Luleås alla surkunder. Haha.
Men nog har vi några söta oxå :)

Nu hopp i duschen, jobba hela dagen lång.
Hoppas på alla söta kunder idag så de blir en bra dag!


Kommentarer
Postat av: tintti

Mää oon just semmonen tyyppi joka heitän ne tavarat miten sattuu siihen kassalle:)

2011-01-19 @ 15:30:48
Postat av: Mia

Hahaha fy fan vad jag känner igen de där!!Och vad e de med kunder som inte vet vart påsarna är???E dom inte på samma ställe i alla livsmedelsbutiker??=)

2011-01-20 @ 12:22:27
URL: http://miahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0