Semester - Stockholm

Dag 1:
Flyget gick kl 06.
Framme i stockholm kom farmor å hämtade oss, åt frukost hos henne.
Gick in till Väsby centrum å tittade runt, åt lunch på Fabben, alltid lika gott.
Gick till kusin Jurra (fick låna hans lägenhet medans han å hans tjej va bortresta), packade upp, färschade till oss lite å åkte till farmor igen. Dit kom faster Tessan, Martin å lilla lilla Alice me sin söta frilla.
Vi käkade middag ihop å umgicks :)

Dag 2:
Hängde vi på stranden me Helen, Linus å sötisen Selma. De badades å fikades.
På kvällen ville vi umgås lite mer me dom så vi for hem till dom. Där blev de grillning å lite vin :)

Dag 3:
Hämtade vi upp framor efter lunch. Åkte in till Sollentuna centrum å fikade innan hon skulle iväg å jobba natt.
Efter vi lämnat henne på jobbet åkte vi till Barkaby Outlet, titta runt lite å sen åt vi på Pizza hut, me love!!! Så jäkla gott!!! :)
Blev spelkväll å lite vin på kvällen me Helen, Linus, Niclas å Kristin, trevligt :)

Dag4:
Hade vi dejt me faster Tess me familj i Sollentuna å såklart farmor å Micke. Denna gång hann vi verkligen gå runt överallt å titta. Käkade även middag där, grillspett åt jag.
På kvällen fick vi besök av Joar å Linda :)

Dag5:
Åkte vi in till Stockholm vid 10 tiden me farmor å Micke.
Vi käka lunch på Pizza hut, igen men va f*n är ju så gott!!! :) Då kom även Tessan me familjen dit.
Efter lunchen va de dags å åka till Skansen.
Där strosade vi runt timme efter timme, tittade på djur, käkade glass, drack en cider, Noah åkte karusell. Å de va hur trevligt som helst :)

Väldigt lyckad resa som alltid.
Synd bara att tiden gick så fort, veckan kändes för kort. Synd oxå att man inte hann träffa alla.
Å jätte stort tack till farmor som igen va helt underbar ♥