Mupp

Men förbaskat att de ska va så svårt å hitta en cykel.
Skulle kunna köpa ne ny, men då går de på nån tusen lapp å jag litar inte på folk här i stan den lär ju bli snodd. Så vill inte lägga ut pengar på en ny cykel.
Blocket har bara massa barncyklar eller sen tar dom hockey priser för begagnade cyklar!
Sen rigde jag nån mupp nyss som hade en annons om att han säljer 2 cyklar. Bilden visade en dam å en herrcykel så såklart tar jag förgivet att de är de han säljer men neeee!
När jag ringer honom:
- Hej ringer angånede din annons på blocket
- Har du kvar damcykel?
- Dam cykel? han låter helt förvånad
- Ja! Va en dam cykel på bilden!
- De är två herrcyklar jag säljer, den är bara me på bilden
- Ok då vet jag, heeej
Vadå missvisande! Trött man blir! varför han man en sån bil då? korkat!
Eller kasnke jag som är korkade som inte förstod?
Så jaaa va ska jag göra?
Chansa å köpa en ny cykel?
Vill ha en cykel, nu!!!!
Mysigt me cykelturer, kan man cykla lite längre på sommaren å picknicka. Sen behöver jag en till hösten då Noahs dagis ska renoveras å han ska gå på ett dagis som ligger längre bort, orka gå.

Suck!

Kanske blir detta då?



Kommentarer
Postat av: tintti

Mää tilasin hobby hallista, ei ollu kallis 300 e

2011-06-06 @ 14:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0