Om de ändå vore så lätt

Igår va de en shopping dag.
Dock va de Noah som fick massa kläder å inte jag.
Om de ändå vore lika lätt å shoppa till sej sjläv som till honom.
Gick bara in på H&M å plockade de han behöver. Inte behöva hålla på å prova å tänka på vad som passar ens kropp å va som inte gör de.
Å mycke får man för pengarna. Billigt me barnkläder, om man inte är en märkes nörd. Vilket jag inte är, vill att Noah ska ha fina kläder å mycket kläder å eftersom han växer som ogräs är H&M väldigt bra.
Allt detta för under 1000 lappen.

Två sommar skjortor..
Tre sköna t-hirts
En lite varmare hood
Tre par shorts/kortbyxor
Ett par "bad" shorts

Galet! :)
Om jag oxå skulle kunna hitta såhär mycket på 5minuter å allt skulle passa, sitta bra å vara billigt ;)
Jag fick iaf en söt sommarklänning å en tunika till mej själv!

Såhär snygg va Noah på dagis sommar fest igår me nya skjortan på!






Btw visst har jag blivit duktig me att sätta upp bilder igen? Lite roligare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0