Onsdag kväll

...min unge vaknar av konstiga vredesutbrott, han är heeelt hysterisk, gråter å skriker.
Vet inte va jag ska göra för att trösta honom.....Men tillslut lugnar han ner sej, somnar sött i våran säng.
Trångt, varmt, klibbigt, svettigt men ack så mysigt ändå ♥
Mardrömar?
Värmen?

Gubben stack till färjan. Liiiite avis, men hade ändå aldrig orkat. Är ingen ungdom nå mer å orkar alltså inte göra nånting när jag vet att jobb väntar dagen efter.
Har redan ångest för att jag vet hur trött jag kommer vara på jobbet på söndag, vi har nämligen personalfest på lördag å de spårar alltid ;) Kul ska de ändå bli, jag längtar, smällen på söndag får jag ta.
Som sagt man är ingen ungdom, livet är INGEN fest längre....inte för mej. Jag förstår dom som lever så, jag förstår fast jag inte förstår. Inte varje helg...

Ja onsdagkväll börjar lida mot sitt slut. Å jag ska strax krypa ner i sängen, snosa lite på min gullunge.
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Carro.

Jaa brännan gillar vi, (dock håller den på att försvinna nu,) Dock det här utan smink är ett minus, men kan väl inte sola om dagarna med smink? -då ser det inte okej ut. hehe. hur är allt med dig sötnos?

2011-06-16 @ 13:23:52
Postat av: Anonym

kan det vara nattskräck? Är rätt vanligt för småbarn...

2011-06-16 @ 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0