Tanken slog mej

Vi tog oss en liten tripp till Ikea igår.
Hittade lite:
* Byrå till sovrummet
* Skohylla
* Matta till Noah rum
* En stoooor tavla till vardagsrummet
* Tvättkorg
* Handukar
* Stora kaffe muggar
* Lite annat smått
Va dock mycke som jag inte hittade  :/ Mest småsaker till Noahs rum som inte fanns.
Va mycke tomma hyllor på Ikea å ombygnader så kändes lite stökigt å tråkigt när man väl tar sej tid å åker dit. Men men tror jag fick de vikigaste iaf. Å om inte annat så va de en mysig dag me familjen :)

Tanken slog mej precis att de är väldigt länge sen jag haft en slö dag.
Ni vet då man bara går omkring hemma hela dan, mjukisbyxor, osminkad å skitigt hår? En sån dag kunde jag förr ha minst en gång i veckan. Nu minns jag inte ens när jag bara suttit hemma en hel da....
Vilket iofs är bra, men ibland kan de va skönt å bara vara skitigt å slö ;)

Idag tror å hoppas jag att att vi ska träffa Linda. Vi tänkte ta en cykeltur, skulle egentligen köpt en cykel igår men blev Ikea ist. Får kanske åka å köpa cykeln på lördag(?) Men jag tror säkert vi kan ta en proemand ist. Bara de inte börjar regna :S

Å mammas operation gick bra!!! :D Imon hoppas jag hon slipper intensiven så jag kan ringa å prata me henne ♥

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0