Veckan so far

....har jag inte gjort mycket...
eller egentligen väldigt mycke, om man räknar me allt som man fått göra på jobbet.
Stressat som ett as, svettats som en gris, haft otrevliga kunder å huvudet har snurrat å inte hängt me alls nånstans.
Så veckan såhär långt har varit stressig MEN bara en dag kvar å sen tar jag ledigt i 3 :)
Å vissa börjar sin semester, är avis. Men samtidigt inte för jag vet att när dom kommer tillbaka då går jag, å då har jag 4 veckor kvar medan dom redan varit på sin, hihi ;)
Men nu ska vi koncentrera oss på nuet:
Stora besluts har tagits å gjorts. Check :)
Å midsomman närmare sej me stora steg, planerna:
Olkara!
Mat å rose' iaf å förhoppningsvis nått trevligt sällskap :)

Nu ska jag smutta klart på mitt vin. Hade då så go middag som väntade på mej när jag kom hem från jobbet å ett gals vin. Är ju trotts allt lill lördag å solen orkade komma frem efter några mörka regniga dagar så visst blir man glad :D

Pusssss heeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0