Älskad

Igår va de 10 år sen du lämnade oss.
När jag såg dina döttrars status på facebook kunda jag inte hålla igen tårarna.
Tårar av sorg, för att dom aldrig lärade känna sin far, för att du aldrig fick se dom växa upp. Se vilka underbara, fina flickor du har!
Tårar av stolthet just för att dina flickor blivit så fina, för att min starka underbara, vackra syster uppfostrat dom till de bästa dom kan vara.
Tårar av saknad, att även efter alla dessa år kan jag inte tänka på dej utan att gråta.....
Du finns hos oss alla, föralltid de är jag övertygad om. Övertygad om att du tittar till oss då å då å ser till att vi har de bra.
Å jag drömer om dej ofta. Förr va de drömmar om att du levde, att du aldrig dog.
Nu är de drömmar om att du är död, vi besöker din grav osv. Tror de har varit mitt sätt att bearbdeta detta.
De som hände för 10 år sen, de som va den värsta tiden i mitt liv.
Å nu äntligen börjar jag inse, du kommer aldrig tillbaka, aldrig....
Saknad å älskad av oss alla ♥ alltid




Kommentarer
Postat av: tintti

;(<3. Hyvin kirjotettu systeri ja oon ihan samaa mieltä ko sää!

2011-03-27 @ 20:49:25
Postat av: Ann-Helén

vad fint skrivet

2011-03-27 @ 23:16:33
Postat av: syrran

huijja,det var fint skrivet och jag gråter....

2011-03-29 @ 10:01:59
Postat av: Lina-Lotta

sussa, vad fint du skriver om min älskade bror...Vi alla hade velat ha honom kvar på jorden men som du säger tvekar jag inte en sekund på att han är med oss på något sätt och följer livets händelser.

2011-03-29 @ 23:21:30
Postat av: angelica

jj, är det så länge som tio år sedan... Jättefint skrivet, kram till dig!

2011-03-30 @ 22:25:39
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0