Drömmen blir verklighet

Underbart väder!
Önskar jag kunde sitta i en snöhög nånstans å sola.
Men ist sitter jag hemma, mest i soffan. Bara att gå till toan är en ansträngning, mat smakar forfarande inge gott, illamåendet kommer å går.....Noah å Rickard är friska iaf, tur!
Känns som att de är mycke sjuk snack här på min blogg bara men de är ju så nu tyvärr. Tråkig blogg!

Annars så drömer jag mest om en weekend faktiskt. Dom flesta vill åka utomlands i 1 månad till typ Thailand, inte jag, inte en dag som denna.
Jag skulle bara vela åka till typ London, Paris eller Rom. Sitta på en uteservering å dricka vin å äta gott.
Åååå de vill jag göra!
Eller fast bara åka ner till Sthlm, är ju snart sommar där ;)

Ska planera lite, kanske drömmen blir verklighet!




Kommentarer
Postat av: Sussu

åååh jag är oxå sugen på nån resa till typ london eller paris eller nåt! hade varit härligt som tusan :)

2011-03-13 @ 16:46:37
URL: http://sussu35.blogspot.com
Postat av: Helen

Ja kom till Stockholm! Saknar er! Hoppas du mår bättre snart! Kram

2011-03-14 @ 09:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0