Påhopp

Då har jag oxå kommit in i den klubben på jobbet "vi som blivit kallade rasister"
Fick nämligen världens påhopp igår, från ingenstans.
Såhär gick de till:
En gubbe kommer till min kassa, ska köpa havregryn. Han säger till mej att dom kostar 9.90 när jag slår in de i kassan går in för 14.90. Då vill han inte ha de. Han verkar lugn inte alls arg. Han frågar om han ska gå tillbaka me paketet då säger jag att de inte behövs, att jag kan ta de å så för vi ut de sen.
Då blir han lite sur, säger att han har en sak till till mej å börjar gräva i sin börs, han tar fram en plast femma (till vagnarna). Jag säger att han inte behöver lämna tillbaka den att han kan få de. Då börjas de!
Han säger:
- du kan dra åt helvete
- jävla svenne jävel
Jag är förvånad!
Frågar:
- Pratar du me mej?!!
Han säger:
- Ja, jävla rasist jävel, svenne jävel.
- Dra åt helvete.
Å så fortsätter han å mulma på.
Jag säger tack å hej åt honom å ber honom gå.
Han går men tittar på mej hela tiden å fortsätter å mumla om att jag är rasist.
Ja de va nog de sjukaste jag vart me om!
Fattade ingenting. Vart kom de ifrån? Jag försökte ju bara vara snäll. jajja.
Tanten efter honom sa:
- Han är nog inte helt frisk.
Jag va beredd å hålla me :)



Kommentarer
Postat av: nassu

men alltså vilken idiot!!

2011-03-19 @ 12:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0