Yeees

Äntligen kan jag blogga ;)
Datorn gick nämligen sönder här om dan, vet inte vad som hänt men sönder va den en kväll då jag kom hem från jobbet. Va tydligen lite Noahs fel :p
Men nu är den lagad, tur jag har en kille som är lite datanör ;) Men alla foton å allt annat som vi sparat på datorn är borta, gone forever :( Så jäkla tur att jag framkallat alla bilder på Noah!!! Men mycke andra bilder som gått förlorat å nu kan man inte sno ens sina egna bilder från facebook efter att dom gjort om de. Eller går de??
Aja.
Idag får vi hit farmor å Micke :) Jag har halverat mina jobb dagar både idag å imon. Bara för att hinna umgås, men samtidigt kunde jag inte ta helt ledigt pga att jag redan vart borta =sjuk så mycket. Ibland måste man välja pengar före annat. Men de är tur de finns så snälla männsikor på jobbet som ställer upp för en när man ber om de, som är villiga att byta pass å jobba extra för att jag ska kunna gå hem tidigare! Uppskattas enormt!
Helt galet att de finns så många bra människor samlat under ett å samma tak = willys söndra hamn. Blir lite varm i ♥ när jag tänker på de :)
Blev iaf positivt överraskad när jag såg va jag fått i lön, va typ 2000kr mer än jag väntat mej, väntade mej väldigt lite just pga att vi även va sjuka i februari. Så jag blev glad, nu överlever jag/vi även denna månad ;)
Fredag!
Känns som en bra dag!!
Nånting mindre bra:
Finns väldigt många männsikor som vänder kappan efter vinden.............

Trevlig helg allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: Sussu

Klart de går och få bilderna från facebook! :) Sen har du gamla bildvisningen om du trycker på F5 knappen när du kollar bilderna. :)

2011-03-25 @ 12:10:19
URL: http://sussu35.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0