En helt vanlig dag

Tänkte här dela med mej om hur mina dagar sett ut den senaste månaden. Bara för att ;)

Kl 8.00 : Vaknar vi, kollar blodsockeret på Noah. Ger honom 2 sprutor, en i magen å en i rumpan.
Ger honom frukost. Jag kokar mitt kaffe å sätter mej framför datorn medans Noah äter.
8.30 : Tvättar Noah å gör i ordning honom, tar på honom kläder osv.
9.00 : Jag fixar i ordning mej själv
9.30 : Noah får mellanmål, en eller en halv frukt beroende på hur mycket han åt till frukost å på vad de är för frukt.
10.15 : Går vi till dagis
11.00 : Lär ut dagis fröknar till hur man kollar blodsocker å ger sprutor, då får han en spruta i magen.
12.00 : Är jag hemma, lagar lunch till mej själv.
12.30 : Städar, plockar undan, tömmer diskmaskin å fyller den.
13.30 : Kokar kaffe å sätter mej på datorn en stund......
14.15 : Går till dagis för att hämta hem Noah
15.00 : Är vi hemma, vi går in i Noahs rum å leker lite, bygger lego, kastar boll :)
15.30 : Börjar förbereda middagen
16.00 : Tar blodsocker på Noah å ger honom  2 spturor, en i magen en i rumpan sen får han äta middag.
17.30 : Kommer oftast Rickard hem, då äter vi middag
18.00 : Noah å Rickard busar jag städar å plockar undan maten, tömmer diskmaskin å fyller den.
19.00 : Tar blodsocker på Noah, ger honom en spruta i magen å sen kvällsmat
19.30 : Gör iordning Noah för sängen, borstar tänder osv
20.00 : Noah går å sover, jag går å duschar.
21.00 : Äntligen får jag lägga mej på soffan, oftast börjar det nått bra på tv den tiden.
22.00 : Bigbrother :)
23.00 : Kollar blodsocker
23.30 -24.00 : Har jag somnat.....
03.00 : Blodsocker tajm

Å jag gör verkligen allting själv, Rickard jobbar varje dag. Förutom dom helger som jag jobbar...Så visst har de varit tung, vissa dagar jobbigare än dom andra.
På tisdag börjar jag jobba igen, tillbaka till vardagen. Känns som att de behövs.




Kommentarer
Postat av: Katharina

Hej Sussa!

Kan tänka mig att det varit/är tufft, men du ska veta att du gör ett så bra jobb som fixar allt det där!!



2011-05-21 @ 09:22:04
Postat av: nadja

Kämpa på!! du är riktigt duktig sussa! jag beundrar dig och din styrka.

2011-05-21 @ 10:54:47
Postat av: Anonym

Du gör ett jätte bra jobb!!

2011-05-21 @ 22:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0