Enormt sug!

Sådär ja!
Då har jag å Noah vart på dagis hela veckan å "tränat upp" fröknarna, de går bra å känns bra! Vilket känns som en lättnad för mej. Å detta är bara första veckan, har några veckor till kvar att se hur de går, då jag även kan testa å lämna honom på dagis. Känns trygt å få va hemma å testa på allt så jag inte behöver stressa/oroa mej över detta samtidigt som jag jobbar.
Så de här löser sej :)
Mamma snurrar i mina tankar, blev ingen operation för henne i tisdags, ne hon blev sjuk å skickades hem från Umeå å igår fick hon veta att hon fått lugninflamation så nu ligger hon på sjukan i Övertorneå. Går inge bra för lilla mamma nu :( När ska hon bli fri från alla bekymmer....

Annars så har jag ett enormt kil i fingrarna eller i hela kroppen. Shopping suget är enormt.
Ska börja me att köpa en ny mobil iaf :)

Ne har inte tid för detta nu, dags för frukost!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0