Önskar jag kunde vara där

Nu ligger mamma på operationsbordet i Umeå. Försöker att inte tänka på de.
Skulle vela vara där när hon vaknar, hålla henne i handen. Vill inte att hon ska behöva vakna upp ensma, de är de som skär i hjärtat att ingen av oss kan vara där hos henne...Jag hoppas hon kan känna att vi alla tänker på henne å älskar henne ♥

Idag är jag ledig (kommit fram till att jag jobbar väldigt lite....typ 4 dar i veckan bara) å såklart är de dåligt väder, varmt å kvavt men regn :(
Så blir väl en städdag igen. Hur kan de bli så grisigt å smutsigt hela tiden, att jag varje dag vaknar sur över stöket hemma? Irriterande.
Neee har inget vettigt å komma me så fram me skurmoppen dårå....

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0