Juts nu!

Tog faktiskt dom första bilderna på "lilla" magen precis just nu.
Har ett sånt obehag första gången jag ska göra de (vet inte varför?), visa upp foton på face eller här men samtidigt vill jag ha minnen av tiden därför är bloggen bästa stället å skriva av sej på, minnas å jämnföra.

Så såhär sej jag ut just nu: (23/11-11)
v22
Magen ser större ut utan svarta linnet :p

Så om jag jämnför hur de såg ut när jag väntade Noah: (oxå v22)
(jag till vänster, syrran till höger)
Så tycker jag att de är skillnad, magen är större nu. Ja de syns ju spec på bilden utan tröja, bilden med linnet på tycker jag magen ser ganska normal å gullig ut ;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

gosigosmagen :)

2011-11-23 @ 19:02:32
URL: http://anniehs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0