Sjukstuga

Haft några sjukdagar igen här hemma.
Noah har varit dålig i magen, knappt ätit nånting på snart 1 vecka vilket för mej är jätte jobbigt å frustrerande med tanke på hans diabetes. Han måste äta, han har vari låg många gånger vilket gjort att jag bara gett han massa godsaken för att få i han nått, så blivit mycket kex, glass å yoghurt som han i vanliga fall inte får äta alls typ. Men bättre de än ingenting!
Själv började jag må illa på söndakväll, trodde de va för att vi firat farsdag å jag åt lite mycket ;) men de blev bara värre å värre under natten. På morgon låg jag vaken i 2 timmar å funderade på om jag skullle sjukskriva mej eller inte, när jag vart å kräkts första gången va de bara att ringa till jobbet. Tur va de för inte blev jag nå bättre, sov bort hela måndagen i princip å tur de finns wordfued å roa sej med ;)
Igår mådde jag lite bättre men den lilla lunchen jag åt kom upp igen å middagen likaså.
Idag har jag varit hyffast pigg, vi tog oss tom ut på en liten prom för att få frisk luft. Men efter lunchen började jag må illa igen. Å nu sitter jag här men klump i halsen, svag i benen å yr i skallen, så ne frisk är jag inte.
Noah han har varit bra i magen i 2 dagar nu så imon får han fara på dagis å leka lite, tror han börjar bli rastlös me en tråkmorsa här hemma. Äter gör han ju som sagt inte så måste ta ett snack me dom på dagis å säga att ingen insulin får ges förrän dom ser att han äter.
Själv så hopaps jag att jag är helt frsik till fredag iaf! Alltid när jag drabbas av magsjuka håller de i sej så sjuk länge, sista va de nästan 2 veckor!!

blääää....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0