Vad är meningen

Meningen med livet?
Betyder olika för alla.
För mej är de just de här de handlar om:
- hitta kärleken, leva i nuet, skaffa barn, njuta av de goda, slösa mer än spara å bara vara :)

Så länge jag kan minnas har jag sagt att jag vill ha barn.
Ett när jag är 25 å andra när jag är 28. Aldrig nånsin trodde jag väl att de skulle bli just så. Men se på mej nu, nu är de faktiskt så som jag en gång ville att de skulle bli. Galet :)
Noah va inte planerad alls, inte de lilla minsta, men när vi fick veta att han fanns fanns de inga tvivel om saken, vi anpassade oss våra liv efter de, Rickard lämnade sitt liv för att komma å starta ett nytt här me oss. De hade kunnat gå precis hur somhelst men de gick å de gick bra.
Efter att Noah kom bestämde vi ganska fort att vi vill ha ett till ganska tätt in på. Syskon är ju de bästa som finns! Reaktionen har varit olika när vi berättat att vi väntar igen. För just den reaktionen har jag fått -IGEN??!
Visst de är kanska igen? Jag vet inte men för mej är 3 år väldigt lagom. Å denna gång var allt väldigt planerat.
Vi ville ha ett vårbarn, vi ville ha 3 år i mellan (2 å ett halvt om man räknar månader) men vi trodde väl inte att vi skulle ha sån tur att de skulle gå så fort men de gick. På första försöket, sprialen ut, en mens å sen va de klart ;)

Så jo meningen me mitt liv är
- Bilda familj å bara älska varje dag.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Jag är nog bara en av många som är tacksamma över att du hittade en sån superkille som var klok nog att låta dig bo kvar och själv flytta upp till Luleå. Vi hade aldrig fått uppleva så många och goa stunder som hemma hos er om du hade flyttat söderut. Ett hurra till världens klokaste Rickard på farsdagen!

Jag längtar så otroligt mycket tills jag får träffa er nästa gång. Hoppas du mår bra idag, puss och kram till er alla!

2011-11-13 @ 16:03:19
URL: http://anniehs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0