Vart är du?

Har märkt att mer å mer folk tycker att detta väder är okej. Regn i slutet av november å + grader.
Inte okej!!
Jag vill inte ha kyla, behöver inte vara - 20 men jag vill ha massa fluffig vit snö. Som lyser upp detta tråk mörker, som knastrar lite lätt under fötterna när man går, som skimrar å gimmar i alla ljusen. Ne snö ska de va!
Å tycker man nått annat så borde man nog flytta här ifrån :p
Jag längtar tills snön kommer iaf :) Till julafton måste den väl ändå vara här...?

Kort men intensiv dag på jobbet idag, dubbellön så de lär vara folk!
Är ledig helgen så ska få i ordning julen här hemma, ska städa, baka å pynta. Ska ta bussen ut till Storheden på lördag å köpa nya julsaker, dom gamla hämtade vi upp här om dan men dom dög inge mera, dom vart fula så nya ska jag ha. Dom hade massa kul på Maxi!
Jag brukar inte va så brydd om julpynt å julbak men detta år vill jag pynta massa, fixa riktigt mys så Noah får en härlig jul. Han börjar bli stor å fatta så är väl de som gör att mina julkänslor kommer tillbaka oxå.
Förresten så ska julen firas i Stockholm i år! :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Vaaaaaa, vilket datum åker ni till Sthlm då?! :o

2011-11-25 @ 15:58:44
URL: http://anniehs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0