Vackrare med åren

Hade svårt å somna igår kväll.
Å som oftast då börjar tankarna snurra kring allt möjligt.
Denna gång tänkte jag på alla killar, killar som man tyckte va så himla snygga när man gick på mellan å högstadiet. När vi gick i 6an å visste att killarna i 7an hade lektioner i vårat hus blev vi som tokar, vi låssades göra nått ute i korridorerna bara för att få se dom. Vi ville ha våra bänkar nära fönstret så att vi skulle kunna se om dom gick ute.
Haha låter ju lite besatt nu när jag skriver ner de såhär! ;)
Men så va de.
Tänkte oxå på dom vänskapar som förstördes pga av en kille, en kille!! Hur sjukt är inte de, å i den åldern, va visste man om killar å kärlek då? Man trodde man va så kär så kär.....
Men mest tänkte jag faktisk på hur alla dom "snyggingarna" ser ut idag. Alla eller iaf dom flesta av dom har verkligen sunkat ner sej rejält, borta är dom söta pojkarna å fram har kommit män som längre inte är attraktiva, inte i mina ögon iaf. Jag tycker vi tjejer har blivit vackrare med åren men just dessa killar har blivit tvärtom.
Idag skulle jag inte spana på en endaste av dom :p

Här hemam har vi ätit frukost å filmen "Bilar" rullar i valig ordning, får nog räkna med att se den minst 2 gånger i dag. Väldigt less! Men Noah blir så glad när han får se den så inte kan jag säga nej.
En glad unge en glad mamma :)

Nu ska jag plocka iordning lite om 1 timme ska de tvättas kläder.....

Ha en bra dag!!



Kommentarer
Postat av: Emma K

Hahaha, fan vilka minnen. Vi var lite knäppa!

2011-11-02 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0