Bara svammel

Idag måste jag gå ut i kylan. Har "gömt" mej inne i 2 dagar men har ändå haft mycket å göra här hemma.
Tömt förråd, garderober, packat undan de mesta i köket som inte används så ofta.

Ska skrivas på kontrakt idag, så nu är de verkligen bye bye till denna lägenhet. Vissa dagar känns de som att jag inte vill flytta, inte alls. Men sen tänker jag på hur bra de kan bli i den nya lägenheten.
3 sovrum, 2 toaletter tom 2 balkonger. Mer möjligheter, bättre för oss som familj, bla kan vi köpa en egen tvättmaskin, låta bebisen sova ute, Noah får ett större rum.
Ja de kan bara bli bra, å de bästa av allt är att vi kommer bara betala 200-300kr mer i månaden å bo mycket större. Denna är bara 69 kvadrat, den nya är 92 eller 98 :D Så att jag ens har ångest är svammel!

Ska även på ultraljud nr 2 idag, spännande spännande. Om jag inte vet helt fel så tror jag bebisen vände sej igår, den har legat länge med huvudet uppåt men igår så bökade å stökade den som aldrig förr å när jag vaknade i morse va trycket "där nere" enormt. Så kanske fixerat sej igår då? Vi får se :)
Å så håller alla tummarna att moderkakan flyttat sej!!!!!

Ne är väl dags å klä på sej å göra sej klar för dagen.

Å idag kommer tant Anna♥ hem oxå = presenter!!! ;)


V 32

Förresten så har jag tappat tron på de här med pojkmage å flickmage. Min mage ser ut som en pojkmage!
Men de är ju en flicka, tänk om de inte är de?! :O

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej hej. vad roligt och spännande med en flytt. (: -det är så kul att få flytta och göra om och göra pånytt. Och sååååå mycket större för en sådan liten slant mer, -jättebra! kommer bli super. Ja, IKEA är ju ett behov nu förstår jag, hehe, hoppas ni mår bra allihopa, Puss

2012-02-07 @ 18:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0