Killar fattar inte

Helgen har gått super fort, helt grymt å ha fått spendera hela 3 dagar med både Rickard å Noah. Jag kan lätt vänja mej vid detta å ha dom hemma me mej, alltid ;) Nee men himla mysigt å få göra saker vi tre.



Inatt har jag sovit väldigt lite, nästan ingenting känns de som. Noah har nu sin säng brevid våran (då vi tömt hans rum så gubben kan komma med sina saker) å han har blivit förkyld så han har legat å snörvlat, å grinat till ibland när han inte fått luft, kommit å viskat mamma i mitt öra, velat ha vatten, legar å kliat sej överallt om en tok (de fattar jag inte, detta jäkla kilande, han är inte torr, han har inte nå utslag, va är de som kliar??!!) Sen ville han komma brevid å när han ligger där kan jag inte riktigt slappna av jag ligger å skyddar mej lite mot hans sparkar så då vaknar jag av minsta lilla rörelser.
Ne som sagt, långt natt!

Ändå hyffsat pigg, iaf för stunden.
Så blir å packa lite mer idag. Rickard förstår inte min stress, vaför jag gör allt de här nu. Men vadå stress?
Bättre å göra lite då å då än allt dan innan! Göra bort allt som går å göra bort så man har så lite som möjligt å göra sen under en helg, för då blir de först stress! Å som jag sa till honom, vem vet hur pigg jag är om 2 veckor, allt går väldigt fort nu om 2 veckor kanske jag har jätte ont å är jätte gaggig å bästa å passa på när jag är pigg. Eller?
Killar fattar inte :p

Ne dags å sätta igång då va....
Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0