Mycket å göra!

För att inte öka min stress (;p) så har vi bestämt oss för att flytta!
Jepp om 4 veckoa ska detta ske.
Frågade Rickard om vi verkligen skulle göra detta, jag menar om 4 veckor kan babyn komma. U never know. Men han sa bestämt att vi ska flytta, han fixar allt (detta ska jag komma ihåg, ALLT) jag behöver inget göra. Fine :)
Fast sen tror jag dock inte jag kan hålla mej. städning å sånt vill jag ha kontroll över. Bära gör jag icket!
Ne men de kommer bli super bra!! Även om jag älskar älskar denna lägenhet, den är sååååå fin. Den har sin charm å är inte som "alla andra". Men vi behöver större! Å denna 4a som vi nu ska ta är ju fin, måste bara byta tapeter iaf i sovrummet kanske även vardagsrum.
Men de kommer bli, bra, kommer kännas stort å viktigaste av allt Noah får ett helt eget rum, utan bäddsoffa å annat skit :)

Annars rullar allt på bra.
Imon ska jag till barnmorskan :)
Jobbar min sista dag på torsdag!!

Å så här såg jag ut i v31 ;)


Så mycket att göra, så lite tid!

Kommentarer
Postat av: tintti

Mun kaunis pikkisisko<3 Hyvä kuva!

2012-01-30 @ 14:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0