Räcker å blir över

Varit helt inne på att de är söndag idag, bett till allt å alla att Noah ska vara feberfri idag så han kan fara på dagis imon. Men de är ju bara lördag :) Ber dock ändå att han ska vara freberfi så vi kanske kan gå ut en stund imon, iaf för att lufta oss lite. 3dje dan vi sitter inne nu, de mår ingen bra av :/
Men måste nämna än en gång hur fantastiskt barn jag har, hur duktig han är!
Han är sjuk i 40 graders feber, inte ett pip säger han, inget gnäll, ingenting. Han bara är, ligger i soffan å tittar på tv/film. (nog för att de är jobbigt å se honom sådär slö å seg å man vill bara kunna ta hans feber till sej skjälv) Han går tom å lägger sej själv i sängen när han känner sej trött å vill sova.  Jag vet inte, men i mina ögon är de helt otroligt hur duktig han är! ♥

Så just därför för attt Noah är världens lättaste unge undrar jag hur lillsyrran kommer bli, helt tvärtom? Hon kanske sätter oss på prov på riktigt, då får vi verkligen känna på hur de känns å ha små barn. Jag förbereder mej igen för de att va vaken hela nätterna, lyssna på babysgråt, känna den där hjälplösheten när man gjort allt å inget hjälper. Jag är redo!
Ibland kan jag dock undra hur jag kan dela på denna kärlek? Jag menar jag älskar Noah så mycket, så mycket att de gör ont ibland. Älskar honom så mycket att de går inte att greppa! Skulle inte klara mej en dag utan denna lilla kille, han gör mej galen av lycka, när han kommer å kramar mej känner jag ett lyckorus i hela kroppen.
Så hur är de möjligt att man ska kunna känna så för en preson till?
Men de är väl så, en mammaskärlek räcker till alla sina barn :)

Oh nej "bilar 2"" filmen har hakat upp sej, måste fixa fort! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0