Var ska jag börja

 
Hänt mycket den senaste veckan. Tar de väldigt kortfattat.
 
Varit i Ötå från onsdag till söndag.
Umgåtts me syster onsdag å torsdag.
På fredag kom Rickard å hans mamma å Micke, senare på kvällen även Rickards syster, kille å Alice.
Vi har bott i våran stuga i Finland hela helgen, myst på med bastu, god mat, lite alkohol å gott sällskap.
Var en riktigt fin helg.
Med dop på lördag. Va himla fint dop, roligt på något sätt, prästen gjorde de så personligt inte bara samma gamla vanliga utan de blev himla fint. Är nöjd som tusan. Är väl lite gammeldags av mej som vill döpa mina barn, verkar så himla inne nu å bara ha namnfest men nej jag vill att barnen ska döpas. Inte för att jag tror på Gud eller är kristen på något sätt men ändå de är en tradition så jag håller mej till de :)
 
Tilja Liisa Pettersson
 
    
 
 Hela gänget :)
 
Justja sen har jag ju även blivit blond. Efter många om å men :)
Fick "bara" lägga i 6 färger totalt sen vart de bra.
 
 
Jepp mycke har hänt under 1 veckas tid :)
 
 

Kommentarer
Postat av: tintti

Tuo nimi on niin hauska :) Hieno nimi :)

2012-07-13 @ 13:55:10
Postat av: Carolin

Vad roligt att du kommenterade förra inlägget, med tanke på att jag tänkte på dig när jag tänkte att jag verkligen hade velat ha någon att spela kort med, för jag har väldigt få vänner som kan spela kort nämligen, men jag minns ju hur mycket bland annat du, jag, linda och ibland anna spelade, och man tröttnar ju aldrig på att spela! :D synd bara att du bor i en annan stad! annars hade jag nog ringt ganska ofta, haha. Hopppas det är bra, kraaam

2012-07-22 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0