En dålig vecka

Har haft en kass vecka.
Båda ungarna förkylda = lite sömn = jag överkänslig.
Å idag känns de värre än nånsin, är grymt utråkad, less på vädret less på de mesta faktiskt.
Ne usch va jag är, jag bara gnäller å klagar här hela tiden.
Jag vet inte känns som att jag bara går å längtar till att tiden ska gå, bara väntar på bättre tider eller nått, kan verkligen inte njuta av nuet å de som är just nu. Förhoppningsvis går denna känsla över snart.

Men! Min gumma hon är underbar, är de nån som kan göra mej glad så är de hon.
Varje morgon då hon väcker mej vaknar jag till detta fantastiska leende



Hon är bara go!!



Och perfect ;)




Mina barn är verkligen mitt allt.

Kommentarer
Postat av: syrran

Hojaah va söt!!!!nu är hon faktiskt jättelik Noah,längtar tills jag får träffa er!!! <3

2012-06-03 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0