En väldigt speciell tjej

Fick somna igår med ett leende på läpparna. Tack för de Rebecca ;)
Alltå min systerdotter (Rebecca) måste vara en av dom roligaste människorna jag vet om inte den roligaste. Saker som inte ska hända händer henne. Hon är speciell på ett väldigt bra å fint sätt, hon är rolig å ha omkring sej. Svårt å sätta ord på hur hon är som person men alla som känner henne vet vad jag menar :)
Men iaf igår fick jag ett mess av henne att hon bivit jagad av en varg. Hon hade kört med sin moppe å en varg hade jagat henne. Hemskt egentligen, hade ju kunnat gå illa, men jag kan inte sluta att se de roliga i de.
Vem blir jagad av en varg mitt i centrala ötå?
Ingen annan är just Rebecca. Sen att hon avslutade vårat messande med att hon även blivit jagad av en kamel när hon cyklade å de oxå i ötå de va hysteriskt kul. Skrattade åt de ännu på morgonen när jag vaknade. Låter kanske inte så roligt alls men när man känner Rebecca  så är de kul å vad är oddes att detta ens händer överhuvudtaget. haha!! jajja
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0