Jag tror men jag vet inte

Idag ska vi till läkarn, då får vi veta om Tilja har mjölkallergi eller inte.
Jag tror inte de men va vet jag?
Hon blev ju lite bättre i hyn när hon slutade äta vanlig ersättning, men inte va skillnaden stor blev tom värre där ett tag men direkt jag började smörja in henne försvann allting. Å när allt försvann började jag ge vanlig ersättning igen å de har jag gjort nu i 1 vecka ungefär å inget utslag har kommit tillbaka. De enda är att hon är jätte torr men annars jätte fin i hyn om man jämnför hur såg ut innan. Då va de rött å hemskt, gjorde ont i mej att titta på henne utan kläder, vågade knappt ta på henne. Så nu känns de riktigt bra att jag kan pussa å gosa på henne utan att jag tror hon ska få ont :)

 Lilla torrisen :)

Men vi får se vad läkarn säger. Han kanske bli jätte arg på mej för att jag smörjt henne för de fick jag ju inte egentligen :S. Men va ju verkligen tvungen! Aja vi får se....


Är de nått min gumma är bra på så är de att sova ute i vagnen.
Hon kan sova i 5-6 timmar ute. Helt otroligt :)
 Här är hon påväg ut i sin söta mysdress som tant Anna kom med :)

Men är de inte galet att man forftarande måste klä på henne så mycket å att man till Noah måste packa både vindbyxor å jacka när han ska till dagis. Trodde de va sommar, hade väl fel :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0