Shoppingtajm

Vill shoppa. Kläder såklart men även saker till lägenheten.
De här till sovrummet

De är från Ikea å Love tavlan å kuddarna är från Jotex å filten från Rusta.
Har fått dille på att jag ska ha babyrosa/gammelrosa i sovrummet. Med tanke på vad vi har för tapeter så är de bland dom få färger som passar, om jag inte vill ha blått, vitt, brunt eller beige. Dom färgarena lockar inte så rosa it is, gillar ju de så :)

Till vardagsrummet vill jag ha de här

Allt från Ikea. Har ett hörn som måste fyllas ut så detta tänkta jag passar nog fint där. Blir en liten myshörna med fotölj å turkos lampa :) Fotöljen vill jag spraymåla en annan färg, funderar på en lila färg som jag har på kuddarna i soffan å på en tavla. Så blir vardagsrummet en blandning av lila å turkost, passar faktiskt bra ihop dom färgarna. Ramarna vill jag fylla med foton på barnen :)

Så en Ikea tripp måste göras.
Å kläder ska jag gå å shoppa idag, om jag hittar nått.
Ikväll är de personalfest med räkfrossa på Laponia! Kuuuuul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0