Hej!

Nu snart börjar jag se slutet på kaoset. Men vilken jobbig helg vi haft, varit helt slut! Bananlådor finns lite här å där, vet som inte va jag ska göra med dom? Går ju inte å kasta i soprummet blir ju överfullt direkt. Saker som ska ner i förrådet. Tavlor som ska upp. Men vi har mycket som skulle behöva köpas för att få de helt tipp topp: Soffbord, större tvbänk, nån hylla till vrum, gardiner, mattor, hylla till Noahs rum, förvaring till klädkammaren, hyllor till toaletten, ny byrå till hallen, skohylla osv. Men vi får ta lite då å då, är ju inte gjord av pengar å en ny soffa är redan köpt så..... Ska iaf försöka hitta gardiner imon till vrum å kuddar till soffan, ska åka ut till storheden å kolla lite :) Men de känns å bra å bo här, saknar inte alls den gamla lägenheten som jag trodde jag skulle göra. Å tapeterna i sovrummet var inte alls så fula som jag mindes, :p Dom funkar tillsvidare iaf. Redan första natten kändes de som hemma :) Å va är de för fel på bloggen?! Kan inte sätta upp nå bilder ;( Kan tydligen inte ens dela upp i stycken, blivit helt skum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0