Jag vill inte!

14 dagar kvar till bf.
De är nu man ska börja känna att saker är på gång.
Samandragningar, förvärkar va är de? Känner ingenting nånstans. Fast de kan komma plötsligt, fluff så kan vattnet gå om de går. De är de jag oroa mej för varje dag jag går ut, tänkt om vattnet går när jag är bland folk. Undra hur man reagerar då? :)
Ne jag hoppas jag får värkar under dan, in på förlossningen på kvällen, föda under natten å hem på morgon. Om man ändå kunde bästämma va? ;)
Jag hoppas de blir en lite lättare å kortare förlossnong än med Noah. Då höll jag på i 26 timmar. I 17 timmar hade jag enorma värkar i 9 timmar låg jag inne på förlossningen å knarkade lustgas å tillslut krystade jag i 20 minuter innan han kom ut.
De va hårt, intensivt å jobbigt. Men de gick, de går när de måste gå å de kommer gå även denna gång.
Fast jag denna gång är mer rädd, vissa dagar tänket jag "Jag VILL inte!!"
Men lite försent å ångra sej kanske, ut kommer den på ett eller annat sätt ;)

Ne de blir nog bra de här....De måste de bli!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo det har vi, ih.

Tack, vad roligt att höra det, för det känns så rätt. (:

2012-03-19 @ 12:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0