Vad sa jag?!

Skrev en status på Facebook här förra veckan : härligt å vara hemma med Noah hela dagarna. Borde aldrig skrivit de för denna vecka har han varit trotsig å inte lyssnat på mej alls! Så denna vecka har varit allt annat än härlig. Jajaaa bara å vänja sej antar jag?

Annars så rullar väl allt på. Har fått sjuka sömnproblem! Trött hela dagarna men när kvällen väl kommer kan jag inte somna,vaknar varje timme å tittar på klockan. Å kan inte sova längre än till 07 så då stiger jag upp fast Noah sover. Vet inte vad problemet är, jobbigt iaf!

3 veckor kvar till bf nu, köpte de sista igår så som blöjer, nappar å krämer. Packat väskan har jag oxå gjort, inget till mej för planen är att åka hem efter 6 timmar. Så hoppas allt går bra så vi göra de! Nu kan lillfisen komma snart tycker jag, så länge jag inte går över är jag nöjd.

Nervös, orolig, nojig så känner jag mej mest just nu å TRÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0