Vaknat på fel sida

Ännu lullar jag på med magen i vädret.
Men nu börjar jag bli less på riktigt.
På att ha en mage i vägen
På att inte kunna böja mej ner som vanligt
Att inte kunna gå som vanligt utan att de gör ont överallt efter 10 minuter.
Att inte orka städa å fixa iordning saker jag vill ha iordning
Att inte kunna sitta ner på golvet å leka med Noah, att inte kunna pussa å krama å hålla honom i famnen ordentligt
På att inte kunna "kramas" (;p) med Rickard ordentligt.
Att inte kunna sova!!!!!
Inte för att jag kommer å få sova när bebisen kommer men då finns de iaf en vettig förklaring till de, nu ligger jag bara å stökar å bökar i sängen utan att kunna somna fast jag är svintrött. Krampar i ben å rumpa, sticker i fingrar å händerna domnar, svider o näsan å blir torr i halsen.
Så ne nu vill jag bara bli mej själv, bort med magen å allt vad de innebär så man kan göra saker igen.
Slöseri med tid å typ bara sitta inne å vänta.
Bebis va väntar du på?!
De hade varit helt ok om jag fick vila å sova, njuta av dom sista dagarna så att säga men de går inte.
Jag är nog inte så bra på att vara gravid...
Ja alltså vissa tycker ju de är så underbart å härligt å mysigt, jag kan som inte förstå de. Nog för att denna graviditet vart mycket bättre å lättare än när jag väntade Noah men nog blir man ändå less efter 9 månader ;)

Jaaajaaa gnällspiken har vaknat på fel sida idag ;)
Ska iaf njuta av denan dag då pappa Rickard oxå är ledig för sen får jag å Noah klara oss själva hela helgen.

Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0