Fram å tillbaka

Nu har Noah gått ner till 15 timmar i veckan på dsagis, nog för att han dom sista 3 månaderna knappt varit där alls eller bara max 2 dar i veckan. Men iaf nu ska han gå där tisdag, onsdag å torsdag, 5 timmar om dan.
Blir en bra promenad för mej när jag ska hämta hem honom.
Dock hade jag missbedömt sträckan. Igår tog de ca 1½ timme å gå till dagis, surra lite med fröknarna, klä på Noah å gå hem. Så de tog betydligt kortare stund än va jag trott från början. Trodde de skulle ta ca 1 timme å gå enkel väg till dagis, så hade räknat med att när jag hämtar honom så tar de drygt 2 timmar så vart en positiv överraskning att de inte tar så länge iaf.
På torsdagar alltså idag så både lämnar jag å hämtar honom så de blir lite fram å tillbaka, vi ska se hur de funkar, blir de för stressigt får vi helt enkelt skita i å ha honom på dagis på torsdagar. Men vi får se, blir ju ett himla promenerande iaf vilket iofs är bra :) men som sagt är ju annat oxå som måste försöka göras när han är på dagis.
Så nu ska vi gå iväg på promenad nr 1 - mot dagis.

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0