Går inge bra

Lite less!
Har nu i 2-3 veckor promenerat som en tok, ätit bra mat, nyttig mat i lagom mängder, hållit emot sötsuget under veckorna ätit med måtta under helgerna.
Å vad är belöningen?
Vågen står still, visar samma siffra som för ca 2-3 veckor sen. :(
Lite lessen blir jag. För hade förväntat mej att jag skulle gått ner lite iaf, 2-3 kg hade väl varit rimligt.
För de är väl just första tiden man går ner å sen stannar de av? Men va hände nu, ingenting....
Så vad göra?
Inte så att jag har tid för mer promenade, går redan minst 1.5 timme om dan ibland tom 3 timmar, har annat å göra oxå.
Äta mindre kan jag inte heller för då svälter jag ihjäl.
Nå men jag ger inte upp! Fortsätter å kämpa på, har ju inte gått nå lång tid, kanske kroppen bara är lite seg på att reagera, kanske börjar kilona trilla av snart. kanske kanske kanske?? Hoppas hoppas hoppas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0