Mycket vill ha mer

Nu har jag tänkt spendera lite pengar på mej själv :)
Eller ne prio 1 är att fixa iordning balkongen, vi vill ha trall, en gasollgrill å sen vill jag även ha nå väggar så de blir lite mer lä å att inte alla ser mej om jag vill sitta med bikini på. Sen när jag är höjdrädd kan de va skönt att inte se ner från alla hörn å kanter. Å såklart bord å stolar. Så de är prio.
Ska köpa en grill till helgen så man kan grilla, hoppas bara på grillväder, bra väder, solväder, vill kunna sitta ute å sola lite.
Bra balkong har vi iaf, sol hela dan :)

Men de jag tänkte spendera på mej själv är en hårklippning å färgning (färga gör jag själv) ska hitta mej nå nya skor å kanske en jacka. Ska även köpa en ny klocka å nå kläder. Inge mycket kläder men nått litet, har som ingenting som sitter bra nu när magen är borta, vissa kläder är för stora å dom som sitter tajt vill man inte ha för då syns allt man ite vill ska synas.
Testade vågen iaf igen -2,5 kilo visade den nu. Äntligen :) Så totalt har jag gått ner 12,5kg på 6 veckor.
Som jag sagt tidigare kan jag inte ge upp allt de goa, bara minska på de å röra på mej mer. Så får vi se hur ångt de räcker.

Guuuud de är så mycket jag vill göra å vill ha.
Ge mej pengar! ;)
En Ika tripp är ett måste snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0