Hösten

Nu är den här.
Regnit vilket jag inte gillar så värst mycket (fast vart ju lite sol idag men iaf).
De nånting med regn som gör att jag får allergireaktioner, röda ögon, rinnig näsa å jag vet inte exakrt varför.
Vad gör regnet så att de blir så? Vet ej.
Gillar inte röda ögon,. kan inte ha linser, inte smink å när ögonen rinner blir jag torr under ögonen å ser trött å rynkig ut :p = jag vill inte visa mej bland folk vilket jag måste iaf. Vilket gör att jag känner mej ful = dåligt humör.
Så ne höst får de vara bara de inte regnar. Får jätte gärna vara soliga kalla hörsdagar, de är bara mysigt. Å när de blir mörkt så får man tända massa ljus å krypa ner i soffan under filten, kramas med karlln sin å de gillar jag :)
 
Ne annars händer de inte alls mycke här just nu, vardagsrutiner.
Längtar till den 6de oktober nu mest, . Noah har kalas, farmor kommer upp å de blir fullt hus vilket alltid är trevligt :)
 
Ja de va allt för mej,. hejs svejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0