Lite snabbt

Jaha nu har de gått ett tag igen.
Inte hänt så mycket men ändå en massa men inget viktigt :)
Har svårt å koncentrerar mej på en sak åt gången så gör många saker samtidigt å så glömmer jag bort hälften å de känns som att ingenting blir gjort ändå. Å med en Noah hemma får man göra samma saker flera gåner om dan. Känns som att min energi är otrolig fast sover liteå är i farten konstant men ändå så är jag inte trött uatn går alltid automatiskt bara å lägger mej kring 23 för att de är dags för de. Men sådär är jag att tag å sen kommer de en dag då jag är helt slut, färdig å orkar ingenting. En sån dag kom igår, satan så trött men med lite extra sömn är jag botad igen å orkar köra på tills nästa trött dag kommer.
Jag behöver verkligen nånstans att placera energin, hemma går jag mest å städar å nu den senaste veckan har vi pysslat med att göra om här hemma, köpt lite nytt å¨bytt ut  gammalt. Denna vecka som kommer så har jag oxå en dela att stå i, bakning å städning bla för Noahs kommande kalas på lördag :) 
Efter de är de planlöst, vad ska jag då hitta på? Borde absolut börja träna, men tycker jui nte de är så roligt.....
Har iaf kommit på nånting att pyssla med här hemma, ska bygga dockskåp till TIlja. Är man riktigt seriös kan man även bygga egna möbler, men får se hur bra jag är på sånt pillgöra har inte världens bästa tålamod.
 
Ja annars flyter allt på som vanligt, barnen börjar bli stora Tilja 6 månader imon 1/10 å Noah 3år på onsdag 3/10, tiden den går å de snabbt!
Noah är i 3års trotts, går inte att gå på stan med honom, totalt omöjligt! Tilja är i nån olycklig period då de är gnäll mest hela dan. Men annar är de bra ;)
 
Aja en liten snabb update, har en olycklig dam i famnen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0