Same old

De är rätt ut sagt livsfarligt å vara hemma regniga dagar då man absolut inte har nånting att göra.
För vad gör jag då?
Jo surfar runt på massa sidor å klickar hem en massa grejer. Å jag som sagt att jag inte ska beställa hem nått.
Går inte alls bra.
Beställt hem saker till lägenheten från Ellos, kläder från H&M till barnen å mej själv. Beställt örhängen å hårgrejjer. Inte bra detta, absolut inte ekonomiskt :/
Men de är alltid kul när sakerna kommer å visst är jag värd dom lite ;)
På ett sätt är jag sjukt glad att inte Ikea finns i Luleå, skulle ju bo där!!!! haha
 
Men att de är en omställning igen efter Rickard semester att vara hemma själv, allt känns så himla tråkigt. Vardagsrutinerna är tillbaka. Får se hur länge jag klarar av detta. Att jobba lite hade varit fint.
1 helg i månaden ska jag börja med snart, frågan är bara ska jag ta de redan i november eller först i januari...hmmm...
Jag är verkligen inte gjorde för att vara hemma.
Hur gör arbetslösa? Hemmafruar? Eller dom som är mammalediga i flera år?
Jag blir sjukt rastlös, fast de finns saker å göra hela tiden. Men ska komma på en hobby, saken är bara den att jag tröttnar så fort, tycker en sak är kul i 1 månad eller 2 sen tröttnar jag. Ja nått ska jag väl kunna komma på å göra.
Nått å göra här hemma å sen nånting som gör att jag får komma ut ur huset ibland på kvällarna.
 
Vad gör vi annars?
Jo vi myyyyyyyser ;p
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sussu

Jag frågade om ugglelycktorna igår. Dom får in fler! :D

2012-09-02 @ 23:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0