Varför?

Fredagar är mina absoluta favoritdagar.
Största anledningen?
Min karl är alltid ledig fredagar vilket betyder att vi gör nått roligt tillsammans hela familjen. Å dom helger han är ledig är jag alltid lite extra glad, som nu ;)
Men tillbaka till varför jag älskar fredagar. Jo -
Jag får sovmorgon, vilket betyder att jag stiger upp kring 08 ist för 05-06. Rickard stiger upp me Tilja å jag får sussa vidare. Vilket oxå betyder att han fixar alla morgon bestyr, som matar båda barnen, ger Noah sina sprutor å kollar hans blodsocker, tvättat deras stjärtar å bytter blöjor så jag behöver bara stiga upp dricka kaffe å äta min frukost å jag får göra de helt ifred :) Efter jag ätit min frukost tar jag min härliga långa dusch då jag skrubbar, peelar, rakar å gör inpackning i håret.
Efter denna mogron kan jag inte vara annat än nöjd :)
Sen äter vi oftats lunch ute å gör nått annat roligt tillsammans. Hälsar vi inte på hos nån så går vi på stan, åker till Leos eller nått annat äventyr som idag åkte vi till Hertsö träsk å grillade. Huuuuur mysigt som helst å gått me korv!! :)
Fredagar är oxå dom dagar då vi handlar mat för hela veckan. Har fredagsmys på kvällen, vilket innebär gomiddag, film å gotta.
Så ja jag gillar fredagar, säg att ni förstår varför ;)
 
På tal om nått helt annat som jag kom å tänka på nu när jag haft min lilla spadag i morse, tänkte jag skriva vilken mascara jag äääääälskar!!
Denna!!
Från Oriflame. Är dö kär i den å kommer nog aldrig prova nån annan mascara igen. Haft så himla svårt å hitta nån mascara som jag verkligen tyckt är bra.
Den här har två borstar, en borste som förlänger fransarna om man vill ha långa tunna fransar, en borste som gör fransarna tjocka. Så jag brukar ta först den tunna borsten sen den tjocka å tycker resultatet blir bra varje gång :)
 
Ikväll ska vi ha middagsbjudning så nu sk ajag gå å hämta ut min nya lampa som jag fått till köket å så ska jag slinka förbi systemet å köpa en vinflarra :)
 
Trevlig helg!!!
 
Oj va jag käönde mej positiv idag jämnfört med de senaste inlägget ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: syrran

lät hur bra som helst,önskar jag hade likadana fredagae som du =)jag förstår dig;)

2012-09-07 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0