Vilken skönhet

Denna skönhet har jag beställt!
100cms kandelaber. Trånat efter den i evigheter så nu äntligen tog jag tag i de å köpte den :)
 De kommer bli så fiiiint :)
Plust att jag nu ska skriva en seriös lista med saker som ska köpas. För alltid när jag väl kommer till Ikea så minns jag inte va de är vi behöver, de är som bårtblåst vissa saker. Å vi kommer att behöva hyra släp så sakerna får plats, trötta på att åka dit bara för att inse att vi inte kan köpa de jag vill för att de inte får plats i bilen.
Ne nu en gång för alla ska jag få ording i lägenheten, nu kommer vi ju ändå å bo här ett tag. I alla andra lägenheter som vi haft har jag alltid kännt att jag inte orkar fixa till de helt, inte sattit upp tavlor å sånt bara för att jag vetat att dom varit tillfälliga lägenheter för att dom vart så små. Men nu bor vi ändå i en 4a å den är tillräckligt stor för oss fyra. Så nästa gång vi flyttar då är de hus som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0