var är lusten?

Hej kära dagbok.
Idag har jag haft noll motivation för allting. Varit så nära så nära på att ta en snickers från skåpet å bara trycka (jo vi har en hel låda där inne som rickard fått från jobbet jeeej kul för mej :( ) Har inte haft nån lust att laga mat, klä på mej, plocka undan å inte ens haft lust att ta hand om barnen men de måste jag ju så de har jag självklart gjort, men jag har inte haft lust. Lusten för att är borta idag å helst hade jag velat ligga i sänegn å tycka synd om mej själv. Varför de nu skulle vara synd om mej vet jag inte. Jag tycker bara att just idag så känns allt så förbannat svårt, å när jag börjar tänka å älta saker så blir små¨saker stora. Så är de bara ibland.
Fy farao för dagar som dessa.
Imon blir de bra igen ska vi se.
Japp!
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag har också såna dagar. Man får ha dessa dagar och tänka imorgon är en annan dag. Försök mysa mer med barnen dessa "tråkiga" dagar och tänk inte på de där jobbiga sakerna :) Kram

2013-02-13 @ 13:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0