De får duga

Jagat en griffeltavla idag, letat på nätet. Fanns några fina men dom fanns inte på lager just nu, såklart. Å när jag väl fått för mej att jag ska ha nått så vill jag inte vänta, så beställde denna
Inte super fin. Hade egentligen velat ha en vanlig avlång en. Men denna va billig så den får hänga i köket ett tag iaf ;) Den ska alltså hänga i köket å på den ska jag skriva veckans meny lite fint varje vecka va de tänkt.
När jag flyttar till hus ska jag ha en hel vägg målad i griffel i köket. De skulle va häftigt, en liten vägg då.
Kom på nu att jag hade ju kunnat göra en själv, Köpt en ram å lite griffelfärg. oooh, kanske gör de oxå ;)
Nu måste jag hitta nå fint nyckelskåp, ett litet, vitt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har en griffeltavla i köket där jag skriver veckomatsedeln haha :-) ska fota och lägga upp på min blogg får du se :-) den är från homepartyt jag skulle haft

2013-01-24 @ 21:41:56
URL: http://ninalchf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0