De gäller att prioritera

Nu är de mycket jag vill ha igen.
Längtar tills jag jobbar lite å börjar få in lite pengar så jag kan köpa allt de jag vill ha.
Detta är iaf prio som jag ska köpa
 
1, En säng
Denna från Ikea va söt!
 
2. En garderob till hallen.
Finns inget fulare än en hatthylla!! Se alla kläder som hänger där, uuuusch!
 
3. Köksbord å stolar
Har ekfärgade nu, fula! Vill ha vitt vitt allt ska va vitt, Vilket inrte Rickard gillar men de skiter jag i, de är jag som bestämmer ;)
Vet dock inte om vi får plats med 6 sitsigt. Så kanske onödoft å köpa nu, köpa sen när vi hittar de där dröm huset. Om 1 år eller 10 ;)
 
Å såklart vill jag ha nya gardiner, mattor, kuddar, sängkläder å krimskrams.
Ååååå ga mej pengar!!
Plus att jag vill åka umtomlands till hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0