Detta trodde jag aldrig om mej själv

Känner mej rätt nöjd över mej själv. Gör just nu nåntign som jag aldrig trodde jag skulle klara.
Jag har börjat köra LCHF. Vilket alla säkert vet så innebär de, inget socker, minimalt med kolhyrdater.
Jag som gottat i chips, pizza å andra gosaker trodde aldrig jag skulle ge mej in i denna värld men de har jag nu gjort. Inne på 4de veckan nu å vågen visar -4kg. Så de känsn bra, i kropp, mage å sinne :)
 
Första å andra veckan av lite sådär hade ont i huvudet, yrsel å illamående, men nu börjar jag må riktigt bra. Å de bästa med allt är att de där äckel godis suget som jag annars alltid fått efter maten är helt bort.
Jag har under dessa veckor inte fuskat alls! Nog för att de första veckan va svårt å se på när Noah å Rickard åt ostbågar, va så sugen så jag började gråta haha.
 
De ska bli kul å spännande å se vad som händer i framtiden, hur mycket detta påverkar mej å min vikt. Vilket jag självklart hoppas att de gör. 10-15kg till ska bort. Ska givetvis börja träna oxå, blir nog ett gymkort på fintness24 :)
 
Tänkte först köra detta i hemlighet å inte berätta för någon, va så säker på att misslyckas men nu känns de så bra så kan lika gärna berätta de ;)
Jag är gladare å piggare å mår verkligen toppen, Saknar ingenting va de där som jag förr inte kunde vara utan.
Känns sjukt bra å jag är så pepp :)
 
Nu ska jag ta en promenad :)
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Vet du vad, att du berättar för folk ökar chansen att du klarar detta! Får då är vi fler som kan heja på dig, hejaheja, vad duktig du är! :)

2013-02-01 @ 00:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0