It's getting better

Min älskling kommer te mej på freda!! :D
Jobbar hela helgen...Men ganska korta dagar å har bytt min långa sönda oxå till ett kortare pass..
Missar våran persnolanfest, me massa god mat å underhållning..
Men jag bryr mej inte destomer...Rickard är viktigare!
Hinner ändå äta mej less på julmat :p
Sen lär de dröjja innan jag får träffa honom igen, typ efter nyår..Uschdå, hemska tanke..men men..
Va mycke lättare å vara ifrån honom när jag visste att han va i kosovo för då gick de inte å göra nånting åt saken för då va han där, punkt slut..Men nu känns han så nära men ändå så långt bort..Så de gör de hela svårare..
Är inge bra på distans, är typ sämst på de..Vill ju vara me den jag tycker om..Är väl inte så konstigt iofs!!
Jaa så är de...Nåja de kan bara blir de bättre sen framöver ;)...

Får jobba 2 timmar över ida..Skulle slutat 16 men jobbar te 18..Å jag som är så trött så trött...Måste handla oxå efter jobbet å laga mat å usch..
Haft en lite dålig da ida...Men man kan inte alltid vara på topp :p

Ne nu kallar arbetet!
Tjaaoo!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0