Bastu

Kom precis från bastun...Man känner sej extra ren efter en basta...
Skrubbat bort all gammal hud å smort in mej me kräm så jag blir len å fin :)

Hängt hos syrran ett tag oxå..
Kollat finsk idol å svenska idol:p
Hon bjöd mej på ett glas vitt oxå...Ajabaja egentligen...men va typ bare ett halvt glas så what å hell ;)

Nu ligger jag i sängen me datorn på magen å känner mej allmänt trött...skulle typ kunna sova...men måste se utröstingen av idol först...Nog är man lite fast/beroende...
Måste börja se stjänor på is oxå, nu när ötå pojken markus fagervall är me..hehe..
Ojoj då vet jag iaf va jag gör varje freda å lörda kväll...hahahahahaaaaa :D

Hmmm...btw...Är väldigt väldigt fundersam..
Varför säga en sak å sen göra en annan?

Haha justja...mötet me min "såkallade syster" blev en stel kram...thats it...
Ja va säger man...hon verkar ju inte heller så intresserad av mej..Frågar inget å säger inget så varför ska jag?
Aja...


Nu zappa lite bland tv kanaler å se om jag hittar nått intressant..

Till index, bild: Måne


Najt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0