De löser sej...

Vaknade pigg å utvilad på morronen...Vakande tom före kl ringde...Härligt..
Gått bra på jobbet å så...
Kul nu när Anna oxå jobbat lite..Blir som glad av att bara se henne sitta där i kassan..Springa te henne ibland å surra lite snabbt..Hon är allt bra hon :)
Blev bjuden på middag ida oxå...Kan vara värt å glömma börsen ibland ;p

Har funderat mycke på de här me min lägenhet å så..
Va ska man göra?
Trivs så bra i den jag har nu..
Men känns sååååå onödigt å lägga ner så mycke pengar på hyra när jag lika gärna skulle kunna bo i en 2a eller kanske tom i en 1a..Behöver ju som bara få plats me en data, tv å säng ;p
Är så mycke annat jag skulle kunna göra me pengarna ist..
Just nu känns de iaf som att  jag ska säga upp den..Sen vissa dar vill jag inte...
Nån som vill bli sambo me mej? :p
Ne men är nog lika å säga upp...Lär ju trivas i min "nya" lägenhet sen oxå, tar ju bara alltid ett tag innan man känner sej hemma...
Hoppas bara jag får en lägenhet sen oxå...måste börja söka seriöst här nu!!
De brukar ju alltid lösa sej me allt, på ett eller annat sätt :)




Kommentarer
Postat av: Angelica

Bor du själv i en trea? Synnerligen lyxigt :) Det finns roligare saker att spendera pengar på än hyra, det är mitt råd :)

2008-10-08 @ 18:30:26
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0