Goodtimes


Syrran ringde å sa att vi hade kunnat åka te Levi imon..Stuga å allt!!
Åååå typiskt att man jobbar...
Hade vart jäkligt kul!!
Haha va ju dit för nått år sen å jaaa de gick som de gick..Kaos kan nog vara rätta ordet..
ajaa de va tider de...ska inte gå in på några detaljer men sis u know what I'm talking about..:p
Alltå jaa nu blev jag lite nostalgisk hära..Börjar tänka på hur livet såg ut för 3 år sen...Då syrran träffade Jaska..
De va tider de...Jag hade nog 20årskris å syrran 30årskris..Men kul hade vi ;)

Har drömt om vatten/flod inatt:
En virvlande flod förutspår svåra hinder, som hör ihop me fysisk längtan och besvärliga känslor.
Vatten förknippas med födelse och graviditet.
Rinnande vatten innebär att upplevla sexualitet i positiv bemärkelse.

Yes äntligen freda igen..
Som jag sagt förr, mår bra av att veta att de är helg...fast jag inte ska göra nå spec..
Blir jobba idag sen kolla lite av idol, de jag hinner...Jobbar te 20.30 så lär ju missa en del..

Nu duscha!




Kommentarer
Postat av: marika

hahaa,vad jag garva när jag läste de där....jo jag minns exakt vad som hände i levi=)=)....det var tider de du 20 års kris o jag 30=)=)

2008-10-20 @ 12:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0