Igen :p


Fem SKULLE
Skulle du vilja vara längre?
Är nöjd men längden men mina ben skulle få vara lite längre
Skulle du vilja väga mer?
Nej
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut?
Mer lessen isf
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Näe..
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Inte sugen ännu iaf :p


Tio KAN
Kan du röra på öronen?
Nee..
Kan du slicka dig på näsan?

Nee har för kort tunga :p
Kan du kolla i kors med ögonen?
Nee, kan inte de heller...
Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja, klart!!
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Njaa kan bli svårt kankse..
Kan du vara på fest utan att dricka?

Kan säkert men vet inte om jag vill:p
Kan dina vänner lita på dig?
Jaa...Absolut!!
Kan du tänka dig att pierca naveln?

Njaa, haft men vill nog inte ha igen..
Kan du suga?
De kan jag!
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Oj..Jadu..svårt är de..



Femton HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
De har jag..men de va lääääänge sen...
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja, klart dom har!
Har du ett syskon?
Har tom 2 :)
Har du varit full den här månaden?
Hmmm...jo??
Har du någonsin haft sex med någon?
Jepp!
Har dina föräldrar ljugit för dig?
De vet jag inte?
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Nee, kul ju :p
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
jaa, alldeless nyss..
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Jaa..
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
De har jag oxå..
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Ja...
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
De har jag...
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Jodå, de har hänt...
Har du haft sex med mer än tre personer?
Jo men inte med 3 personer samtidigt...
Har du ljugit på någon fråga än då?
Ne!



Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Anna

Vem älskar du?

Familjen å vännerna

Vem hade du senast sex med?

Rickard

Vem vill du bli full med?

Linda ;)

Vem är den bästa artisten?
Finns många bra

Vem pratade du senast i telefon med?

Syrran (kankka:))

Vem har du en liten crush i?

Hihi, gissa? :p

Vem är snyggast i världen?

??

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Skulle inte kunna välja bara en person

Vem är snällast i världen?

Jag ;)


Vem vill du prata med?

Rickard

Vem sov du med senast?

Vet inte? Så länge sen...Anna kankse?

Vem såg du full senast?
Jaska å Make..hahahahaaa!!
Vem vet allt om dig?
Me myself and I

Vem kysste du senast?

Rickard

Vem kramade du senast?

Niklas

Vem kan berätta allt för dig?

Alla?

Vem kan du berätta allt för?

Anna, Linda å syrran
Vem hatar du?
Ingen...



Vad blir ditt namn baklänges?
Annasus

Har du gjort en snöängel i år?
Tror inte de...

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
2-3 nätter minns inte va så liten..

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Hmm nja?

Har du någon gång testat karate?
Nope..

Första sporten du gick på?
Basket..
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes frites!! :p

Vad längtar du mest till just nu?
Halloween!!!

Hur gammal har du tänkt bli?
Förhoppningsvis jätte gammal å frisk!!

Har du haft vattkoppor?
Ja
Vad drömde du inatt?
Nåttkonstigt, om massa vatten...

Vilken tv-serie är bäst?
Despret

Vad åt du senast?
Ostbågar igår kväll (fick mina ostbågar hihi)

Höga eller låga strumpor?
Vanliga?

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att nått hemskt ska hända nån man tycker om

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
NOm jag har tråkigt så
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Rött å svart
Bikini eller baddräkt?
Bikini

Snyggaste läraren?
Hade inga snygga

Är du mörkrädd?
Jooo :S

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Hehehe men jaaa...

Riktig gran eller plastgran?
Riktig är finast

Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt

Godaste drickan till frukosten?
Kaffe

Vill du bli president?
Nope

Har du spelat tjej i en teater?
Ja
Duscha eller bada?
Duscha

Har du gråtit i skolan nån gång?
Japps
Hur tar du dig till jobbet?
Jag går..

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Hmmm ne tror jag inte

Sjunger du på toa?
I duschen inbland :P

Vilken färg har din jacka?
På vilken av dom, har flera

Använder du långkallingar?
Ja under vintern

Är du höjdrädd?
Jaaa! usch då

Vilket land vill du åka till?
Thailand

Vad var det senaste som fick dig att skratta?

Kollade på Hål i väggen då fick jag skratta på riktigt riktigt :D
Vad ska du göra NU?
Äta nått kanske...

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja!!
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja de har jag
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Fick nå fiskolja av mamma alltid...urk!
Har du fått någon komplimang idag?
Nope, inte ännu iaf ;p
Har du varit med i en rättegång?
Inte jag, men vart och sett

Vilka språk talar din mamma?
finska.
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Näsan
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
För 2 veckor sennär vi åkte te finland..
Gay?
Nej
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja
Har du äggat ngn?
Ne men vet att syrran har vela ägga nån..HAHAHAHHAHAHAHAHA!!!
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nope..
Suger det här?
Lite
Har du varit på stranden?
Jo i sommras
Har du haft en stalker?
Njaaa...ne..
Minns du din/dina musiklärares namn?
Mmm de gör jag nog..
Hur bra är din syn?
- 2,5 å -2,7
Har du varit på ett party?
jHehe jaa några ggr
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nee!!
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Jaha men jag har ju ingen bror:p
Har du varit utomlands?
Jadå
Har du sett din bästa vän naken?
Jepps
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Johanna å Freddes va riktigt kul :)
Var är dina syskon just nu?
En är säkert hemma å andra är i Happis
Vad var den senaste drömmen du minns?
DE jag drömde inatt
Vilken tid gick du upp i morse?
typ 10
Vad ska du göra i helgen?
Jobba, jobba å jobba...
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Så länge du är ledig i alla fall. Ska kolla biljetter idag:) Puss"
När va du riktigt sjuk senast?
Senaste jag bvar ner te sthlm, riktigt förkyld å jävlig..
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Markus? heheh
Vad finns i din bakficka?
Har inga byxor på mej ännu :p
Har du färglinser?
Jo men inte använt dom på ett tag
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov å drömde sött
Vad är det första du gör på morgonen?
Kollar vad kl är
Vad ska du göra efter det här?
Äta sen frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0