Jag är en tjuv

Nu snor jag...av lina...hehe :)

Tio första
Första bästa kompis
: Frida hette hon
Första bil: Ingen än så länge :p
Första kärlek: Jonas
Första husdjur: Fiskar
Första semester: Spanien
Första jobb: Sommar jobb = vaktmäsatre på kyrkogård :p
Första köpta skiva: oj...ingen aning...?
Första riktiga kärlek: Niklas
Första piercing: Näsan eller naveln..tror de va näsan...
Första konsert: Minns ej..

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
  Vin
Sista bilfärd: Fick skjuts hem från jobbet igår
Sista filmen du såg: Shooter
Sista ringda telefonsamtal: Ringde Linda...men inget svar :p
Sista bubbelbadet: Eden för ganska länge sen...
Sista spelade cd: Nån bränd skiva
Sista kyss: De va nån vecka sen...
Sista gången du grät: Söndas..gillar inte söndagar :p
Sista måltiden: Pasta å köttfärssås

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar:  Nee, aldrig..

Blivit arresterad: Nee...I'm a good girl :p
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja nästan ;)
Fått ditt hjärta krossat: De har jag..
Sagt att du älskar någon utan att mena det: De tror jag inte..
Haft ett one night stand: Japp!
Busringt till nån: Haha jaa..

Sex saker du gjort idag:
1.
Sovit
2. Jobbat
3. Diskat
4. Tränat (mitt eget lilla hemma program :p)
5. Duschat
6. Sett tv

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Familjen
2. Vänner
3. Kärlek
4. Pengar
5. Kläder

Fyra personer du kan berätta allt för:
1.
Anna
2. Syrran
3.  Linda
4.  Pappa

Tre val:
Svart eller vit?
Svart
Sommar eller vinter? Sommar!!
Choklad eller chips? Chips, helt klart :)

Två saker att göra innan du dör:
1.
Få barn
2. Gifta mej

En sak du ångrar:
1.
Att  jag ibland är för feg

Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:
1.
Anna
2. Linda
3. ?
4. ?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska göra den någon gång bara för att du vill det :) Men inte just NU :D Ska ringa dig nu, varit på möte, sett film och haft dåligt batteri, men de är på topp nu.

2008-10-09 @ 23:40:27
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Emma K

Hihi, jag ska oxå sno..Snodde ju indirekt förra listan oxå av dig ;)

2008-10-10 @ 15:18:54
URL: http://ejmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0